“Psihologija Horor PR-a: Kako Strah Može Biti Koristan Alat za Komunikaciju”

Horor nije samo za filmska platna ili noćne priče uz vatru – može biti i snažan alat u području odnosa s javnošću. Dok se čini bizarnim koristiti strah u svrhu promocije, psihološki principi pokazuju da strah može biti moćan motivator i alat za komunikaciju koji privlači pažnju, stvara emocionalnu povezanost s publikom te potiče dijeljenje i angažman. Horor PR kampanje koriste elemente straha ili napetosti kako bi izazvale snažne emocionalne reakcije kod publike. Ove kampanje često koriste neobične ili iznenađujuće situacije, šokantne vizuale ili priče koje izazivaju nelagodu ili tjeskobu. Umjesto izazivanja negativnih reakcija, ove kampanje koriste strah kao osnovu za postizanje željenih ciljeva komunikacije.

Najbolje horor kampanje, Izvor: XSM

Kako strah može biti koristan alat u PR-u? Jedan od ključnih aspekata je privlačenje pažnje publike. Strah je jedna od najmoćnijih ljudskih emocija i često nas čini vrlo pažljivima. Kampanje koje koriste elemente horora mogu izazvati znatiželju i intrigirati publiku, privlačeći je da se angažira s sadržajem, također ključni aspekt je i emocionalna povezanost.

Dobar strah čovjeku više vrijedi od dobra savjeta.

EDGAR HOWE, PREUZETO SA: https://citati.hr/

Strah može izazvati snažne emocionalne reakcije kod publike, što može rezultirati dubljom povezanošću s brendom ili porukom koju kampanja želi prenijeti. Kroz iskustvo straha, publika može razviti intenzivnije osjećaje prema brendu ili temi koja se promovira. Također, strah može povećati zapamćenost poruke. Horor ima tendenciju ostaviti dublji trag u memoriji ljudi zbog emocionalnog naboja koji izaziva. Kreativne PR kampanje koje koriste elemente straha mogu ostaviti snažan utisak na publiku, čineći ih sklonijima da se sjećaju brenda ili poruke koja je komunicirana.

Isječak iz videa na Youtube-u, Izvor: Youtube

Kao jedan od poznatijih primjera kampanje koja je koristila elemente straha i psihologije je kampanja “Dumb Ways to Die” koju je provela Melbourne Metro Trains, australska tvrtka za javni prijevoz, s ciljem podizanja svijesti o sigurnosti na željezničkim prugama.

Slikoviti prikaz kampanje, Izvor: marketing360

Ova kampanja je kombinirala humor i crni humor kako bi privukla pažnju publike, ali je istovremeno komunicirala ozbiljnu poruku o važnosti opreza i sigurnosti na željezničkim prugama. Kroz kreativni pristup i emocionalno angažiranje publike, kampanja je postigla ogroman uspjeh, a više o ovoj kampanji pročitajte ovdje.

U nastavku pogledajte neke od videa na sličnu temu.

Izvor: Youtube
Izvor: Youtube

Klara Detelić

Similar Posts

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)