Guerilla marketing: kampanje koje nisu prošle nezapaženo u prethodnoj godini
Što je to Guerrila marketing?
Guerrilla marketing je marketinška strategija koja se oslanja na kreativnost i nekonvencionalnost kako bi privukla pažnju ciljane publike. Umjesto tradicionalnih marketinških kanala poput televizije, radija ili printanih medija, guerrilla marketing koristi metode poput uličnih performansa, neobičnih instalacija, viralnih videozapisa ili interaktivnih sadržaja na društvenim mrežama.
Izvor: KitKat
Ova strategija često uključuje iznenađujuće ili šokantne elemente koji izazivaju reakcije kod prolaznika ili online publike. Cilj je stvoriti dublji dojam i emocionalnu vezu s brendom ili proizvodom, te izazvati razgovor i dijeljenje među potrošačima.
U nastavku pogledajte neke od najzanimljivijih Guerrila kampanja koje smo mogli vidjeti u prethodnoj godini:
Maybelline – Sky High maskara
Brendu Maybelline kreativne kampanje nisu strane, ali ovom su kampanjom za maskaru Sky High poljuljali internet. Trepavice na vlaku londonske podzemne željeznice te na prepoznatljivom double-deckeru koje nailaze na ogromnu četkicu Sky High maskare oduševile su korisnike društvenih mreža te iako je kampanja očito CGI, dovela je mnoge u pitanje „Je li ovo stvarno?“.
Netflix – Griselda
Početkom ove godine na Netflix je stigla nova hit serija Griselda koja prati život narko šefice Griselde Blanco. U sklopu mini serije Netflix je odlučio napraviti zanimljivu kampanju te je usred Pariza prošao Netflixov kamion koji “šmrće“ crte sa ceste. Ova je kampanja postala vrlo viralna, pogotovo na TikToku koji je bio preplavljen videima ovog specifičnog kamiona.
Louis Vuitton – hotel u Parizu
Prošle je godine mnoge posjetitelje u Parizu zbunio ogroman Louis Vuitton kofer koji se našao na ulicama glavnoga grada. Naime, Louis Vuitton najavio je otvaranje svog prvog hotela u Parizu. Iako tvrde kako je ogroman kofer tu samo kako bi prekrio radove koji se zbivaju iza njega, moramo se složiti da je to bio odličan marketinški potez koji im je omogućio da njihov projekt postane viralan, pogotovo u novogodišnjem razdoblju.
Izvor: Louis Vuitton
Autorica: Monika Mladen
Za više zanimljivih sadržaja zapratite nas i na našim društvenim mrežama!