Kako proizvod približiti potrošaču kroz PR

Kampanja “Share a Coke”

Kampanja “Share a Coke” pokrenuta je od strane Coca-Cole 2011. godine u Australiji i ubrzo se proširila na globalnu razinu. Cilj kampanje bio je personalizirati proizvode i potaknuti potrošače da dijele Coca-Colu s prijateljima i obitelji.

Što je uključivala kampanja?

1. Personalizacija Boca:
Coca-Cola je zamijenila svoje prepoznatljive logotipe imenima na bocama. Svi su mogli pronaći boce sa svojim imenom ili imenom svojih prijatelja i obitelji.

2. Interaktivnost:
Potrošači su potaknuti da dijele slike svojih personaliziranih boca na društvenim mrežama, čime je kampanja stekla dodatnu vidljivost i angažman.

3. Promocija:
Kampanja je uključivala TV oglase, digitalne kampanje i promocije u trgovinama kako bi se privukla pozornost na personalizirane boce.

4. Sudjelovanje Publike:
Kampanja je omogućila potrošačima da posjete specijalizirane kioske i web stranice kako bi naručili personalizirane boce sa svojim imenima.

Similar Posts

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)