Kako proizvod približiti potrošaču kroz PR
Kampanja “Share a Coke”
Kampanja “Share a Coke” pokrenuta je od strane Coca-Cole 2011. godine u Australiji i ubrzo se proširila na globalnu razinu. Cilj kampanje bio je personalizirati proizvode i potaknuti potrošače da dijele Coca-Colu s prijateljima i obitelji.
Što je uključivala kampanja?
1. Personalizacija Boca:
Coca-Cola je zamijenila svoje prepoznatljive logotipe imenima na bocama. Svi su mogli pronaći boce sa svojim imenom ili imenom svojih prijatelja i obitelji.
2. Interaktivnost:
Potrošači su potaknuti da dijele slike svojih personaliziranih boca na društvenim mrežama, čime je kampanja stekla dodatnu vidljivost i angažman.
3. Promocija:
Kampanja je uključivala TV oglase, digitalne kampanje i promocije u trgovinama kako bi se privukla pozornost na personalizirane boce.
4. Sudjelovanje Publike:
Kampanja je omogućila potrošačima da posjete specijalizirane kioske i web stranice kako bi naručili personalizirane boce sa svojim imenima.