Ukoliko ste na TikToku, možemo garantirati da ste čuli za “čokoladne zobene kolačiće”, recept koji je bio jedan od najkorištenijih soundova krajem 2022. godine. Iza njega stoji Marija Mazalin, gastro influencerica koja broji više od 300 tisuća pratitelja na TikToku te gotovo 400 tisuća na Instagramu.
Marija Mazalin je na društvenim mrežama počela objavljivati recepte još u vrijeme pandemije, a prepoznatljivi su po tome što su jednostavni, brzi te ih svatko može napraviti. Upravo zbog te jednostavnosti Mariju vole svi, bez obzira na to snalaze li se u kuhinji ili su tek početnici.
Food bloggeri i gastro influenceri sve su traženiji na društvenim mrežama, a razlog tomu je što nam daju svakodnevne inspiracije što da spremamo ili nam jednostavno daju kreativniji i drugačiji pogled na namirnice koje koristimo u svakodnevnom životu i koje su nam pomalo postale dosadne.
Ono što je istaknulo Mariju Mazalin, osim ugodnog glasa i jednostavnih recepata, je što uz ideje za ručak ili doručak na njezinom profilu možete pronaći i ideje za brze i zdrave snackove, za fine i jednostavne slastice ili ideje za brzi finger food ako vam dolaze gosti. Također često snima zdrave ili niskokalorične obroke, kao i međuobroke poput smoothieja i zobenih kaša. Ukratko, među njezinim receptima možete pronaći ponešto za svakoga.
U jednom od intervjua istaknula je kako joj je uzor u kuhanju baka Marta čije recepte i dan danas koristi i voli. Tako nam je otkrila recepte za bakinu savijaču, ruža pogaču i mnoge druge. Ono što je sigurno, od bake je naslijedila ljubav prema kuhanju te je upravo ta ljubav razlog zašto joj svako jelo ispadne dobro.
Ako još niste, zapratite Mariju na TikToku i Instagramu i isprobajte neki od njezinih recepata!
Autorica: Monika Mladen
Za više zanimljivih sadržaja zaprati nas i na našim društvenim mrežama!
Fitness industrija nikada nije bila jača. S obzirom na to da živimo u dobu osviještenosti, svi mi dobro znamo sve pozitivne strane tjelovježbe i zdravog način života, ali i koje negativne posljedice nosi sjedilački i neaktivni način života. Upravo zato fitness centri nikada nisu bili puniji, a sve više se u njima mogu pronaći „hibridni“…
Poslovni svijet, zahtjeva ne samo stručnost i vještine, već i određenu razinu bontona kako bi se izgradio profesionalan odnos s klijentima, kolegama i ostalim s kojima dolazimo u kontakt. Važno je znati kako se ponašati na način koji će stvoriti pozitivan dojam i izgraditi uspješne poslovne odnose. Svakako, evo nekoliko ključnih smjernica za održavanje kvalitetnog…
“A nije bilo jabuke?“ – ikonična je rečenica iz Juicyjeve reklame s kraja 2010tih. Vjerujemo kako si i ti barem jednom u životu čuo/la i/ili čak i iskoristio ovu poznatu frazu. Naime, riječ je o frazi koja je prvi puta predstavljena u Juicyjevoj reklami iz 2007. godine. Ostani s nama i u nastavku pogledaj reklame…
Pande su neosporni junaci svijeta prirode, a svojom jedinstvenom pojavom i šarmom osvajaju sve oko sebe. Ovi simpatični medvjedići, sa svojom karakterističnom crno-bijelom dlakom, nisu samo vizualno preslatki, već se smatraju i simbolima ekologije i očuvanja prirode. Njihova razigrana ponašanja i nespretne akrobacije među stablima bambusa često izazivaju osmijeh, no iza slatke fasade krije se…
Prije gotovo dva desetljeća, objavljen je prvi ikada video na YouTube-u. Riječ je o videu dugom samo 19 sekundi objavljenom, točno prije 19 godina, 24. travnja 2005. „Me at the zoo“ naziv je videa, koji je označio YouTube kao glavnom platformom za dijeljenje video sadržaja, a tu titulu i dan danas ponosno nosi. Ostani uz…
Prepoznatljivost, originalnost i kreativnost – ove 3 riječi najbolje opisuju ono što organizacije ili brandovi žele postići u PR kampanjama, isto tako one omogućuju prepoznavanje konkretnih poruka i dopiranje do ciljane publike. U današnjem svijetu doseg prepoznatljivosti i originalnosti ovisi o uspjehu PR kampanje te o tome kakvu ona sliku stvara u “očima promatrača”. U…