Hello world!
Welcome to WordPress. This is your first post. Edit or delete it, then start writing!
Pande su neosporni junaci svijeta prirode, a svojom jedinstvenom pojavom i šarmom osvajaju sve oko sebe. Ovi simpatični medvjedići, sa svojom karakterističnom crno-bijelom dlakom, nisu samo vizualno preslatki, već se smatraju i simbolima ekologije i očuvanja prirode. Njihova razigrana ponašanja i nespretne akrobacije među stablima bambusa često izazivaju osmijeh, no iza slatke fasade krije se…
Poznate PR kampanje koje su osvježile svijet marketinga U svijetu marketinga, PR kampanje mogu značajno oblikovati percepciju branda i stvoriti dugotrajni utjecaj. Evo pregleda nekoliko poznatih PR kampanja koje su ostavile snažan trag i redefinirale pristup komunikaciji s potrošačima. 1. Kampanja “Share a Coke” (Coca-Cola) Pokrenuta 2011. godine, kampanja “Share a Coke” bila je revolucija…
Ove godine slavimo tridesetu godišnjicu od početka emitiranja omiljene serije Prijatelji, koja je brojnim obožavateljima donijela mnogo smijeha, ali i nezaboravnih trenutaka. U duhu ove posebne prigode prisjećamo se čokoladnih keksa koje je Monica nespretno pokušavala ispeći prema tajnom receptu njene bake Phoebe. Kada su u pitanju slatkiši, domaći keksi su savršen način da se…
Karneval u Opatiji je jedno od najvažnijih događanja u ovom poznatom turističkom gradu na hrvatskoj obali. Prvi dan Karnevala je 17. siječanj, a zadnji dan 22. veljača 2024. Održava se svake godine i privlači mnoge posjetitelje iz cijele Hrvatske i inozemstva. Karneval obuhvaća razne aktivnosti i događanja, uključujući parade s maškarama, koncerte, plesne predstave i…
Medijska obuhvaćenost igra ključnu ulogu u oblikovanju reputacije branda. Ovdje su neki od glavnih čimbenika koji utječu na to kako mediji mogu oblikovati percepciju branda: 1. Količina i kvaliteta medijskih objavljivanja 2. Kontrola poruke 3. Medijska kriza i krizno komuniciranje 4. Dugoročna medijska strategija Medijska obuhvaćenost kao alat za izgradnju reputacije Share on Social Media…
Dvosmjernom komunikacijom do međusobnog povezivanja i razumijevanja, do izgradnje društvene odgovornosti i ostvarenja zajedničkih interesa. – PR. Krug prijatelja koji stvaraju hrvatsku scenu Pr-a. Prijatelji, a ustvari jedni drugima konkurenti koji imaju različite agencije za odnose s javnošću u kojima 24 sata dnevno stvaraju sadržaj koji budi javnost. Nerazdvojivost i konkurencija zajedno stvaraju najbolju show…