“Iza kulisa”: Odnosi s javnošću i Europsko nogometno prvenstvo 2024.

Dok se datum Europskog prvenstva 2024. približava, nogometni svijet s nestrpljenjem očekuje početak samog prvenstva koje počinje 14. lipnja, a završava točno mjesec dana kasnije 14. srpnja u Njemačkoj. Ali, jeste li ikada razmišljali o tome kako su odnosi s javnošću i medijima ključni za uspjeh ovakvog događaja?

Upravo ovdje leži prava čarolija. Dok se na terenu igraju strastvane utakmice, iza kulisa se odvija prava bitka – ona za pažnju, podršku i ugled. Od ovogodišnjeg domaćina Njemačke, do svakog sudionika, svaki pokret, izjava i postupak je pod povećalom su javnosti. A odnosi s javnošću imaju ovdje ključnu ulogu upravljanja percepcijom i emocijama gledatelja, sponzora i svih sudionika.

Preuzeto: TikTok

Interni i eksterni odnosi s javnošću: Zašto su oboje bitni?

Interni odnosi s javnošću uključuju komunikaciju unutar same organizacije turnira. To obuhvaća upravljanje odnosima s igračima, osobljem, volonterima i svim drugim internim dionicima. Jasan, transparentan i motivirajući interni komunikacijski proces ključan je za stvaranje pozitivne radne atmosfere i osiguravanje da svi sudionici budu umjereni prema zajedničkom cilju – uspješnoj provedbi prvenstva.

S druge strane, vanjski tj. esterni odnosi s javnošću fokusirani su na komunikaciju s vanjskim dionicima poput medija, navijača, sponzora i lokalne zajednice. Ovdje se gradi percepcija turnira i njegove organizacije, te se osigurava da vanjski svijet vidi i doživi prvenstvo kao potivan i privlačan događaj. Stvaranje pozitivnog dojama ključno je za privlačenje sponzora, podršku navijača i pridobivanje medijske pažnje.

Odnosi s medijima: Izazovi i prilike

Mediji kao što znamo imaju moć oblikovanja mnijenja i percepcije. Stoga je odnos s medijima od presudne važnosti za Eurospko prvenstvo. Tim za PR mora biti spreman za brzo i učinkovito reagiranje na sve situacije, bilo da se radi o “hvale vrijednim” performansama na terenu ili o neželjenim incidentima izvan njega.

Ali, odnos s medijima ne donosi samo izazove, donosi i nevjerojatne prilike. Kroz suradnju s novinarima, prvenstveno može dobiti širu medijsku pokrivenost, što rezultira većom gledanošću, većom prisutnošću sponzora te većim prihodima od marketinga na društvenim mrežama i sl.

Preuzeto: TikTok

Dok se stadioni pripremaju za utakmice, a navijači planiraju svoje putovanje, iza kulisa se odvija prava predstava odnosa s javnošću. Interni i eksterni odnosi, kao i odnos s medijima, igraju ključnu ulogu u stvaranju uspješnog i nezaboravnog Europskog prvenstva. Zato slavimo ne samo izvanredne golove i pobjede na terenu, već i sve one nevidljive junake koji rade naporno kako bi ovaj događaj bio spektakularan iz svakog kuta gledanja.

Autor: Nina Dujmović

Similar Posts

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)