Alix Earle: Nova IT cura TikToka

Alix Earle rođena je 2000. godine u New Jerseyju. Pohađala je University of Miami, gdje je studirala marketing. Najpoznatija je po svojim GRWM videima pomoću kojih je postala nova IT cura. Nakon što je diplomirala, svoj život nastavila je u Miamiju gdje se bavi društvenim mrežama.

Preuzeto s People.com

TikTok: GRWM

Alix je prvi put objavila video u veljači 2020. godine dok je još studirala na University of Miami. U njezinom prvom videu njezine prijateljice i ona prikazuju svoje modne kombinacije koje su napravljene od vreća za smeće. Njezin rast na TikToku krenuo je 2022. kada je snimila svoj TikTok u kojem je govorila o problemu s aknama. Kao što je izjavila, nije htjela u početku svoje nesigurnosti prikazivati javno, no shvatila je da svojim iskustvom može pomoći drugim ljudima koji se suočavaju s istim problemom. Nakon videa s aknama, krenula je u snimanje svog najpoznatijeg serijala GRWM u kojem se šminka te raspravlja o svakodnevnom životu. Do kraja 2022. Alix je prikupila 2 milijuna novih pratitelja na TikToku. Danas broji više od 6 milijuna pratitelja na TikToku te više od 3 miljina pratitelja na Instagramu.

@alixearle

A little monday night fun 🍷🫶🏼 #grwm #umiami #makeup

♬ original sound – Alix Earle
Preuzeto s TikTok

Hot Mess with Alix Earle

U rujnu 2023. Alix je pokrenula svoj prvi podcast Hot Mess with Alix Earle koji je produciran od strane Alex Cooper i njezine mreže Unwell. Ovaj podcast daje uvid u Alixein privatan život iza svih glamuroznih evenata i događanja koja su prezentirana u medijima. U podcastu dotiče se svoje obitelji, sestara i brata, problema s prijateljicama te svoje najnovije veze s NFL igračem Braxtonom Berriosom. Nedavno je prezentirala svoj merch majica i trenerki koje nosi u svom podcastu.

Preuzeto s YouTube

The Alix Earle Effect

The Alix Earle Effect je zapravo pokazatelj koliko Alix može utjecati na svoje pratitelje. Ovaj fenomen nastao je kada je Alix kupila lampu sa Amazona te ugasila sva svjetla u sobi kako bi pokazala svojim pratiteljima. Od tog trenutka lampa je bila rasprodana u nekoliko sati. Danas, umjesto lampe to su kozmetički proizvodi poput maskare, tuša, pudera i drugih koje koristi u svojim GRWM videima. Ovaj fenomen istaknuti je i u Harvard Business Reviewu. Ovaj fenomen ali i sam uspjeh uvrstili su je na Forbesovu listu najboljih kreatora i 30 under 30 Miami listu.

Preuzeto s X.com

Hot Mess podcast možeš poslušati na Spotifyju, dok su neke epizode dostupne i na Hot mess kanalu na YouTubeu🌶️🫶🏽

Za još više novih savjeta od IT cura zaprati nas i na našim društvenim mrežama✨

Autorica – Lucia Deak



Similar Posts

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)