One Game, One Love

Iako marketing postoji još od starih Egipćana koji su već tada provodili tehnike outdoor oglašavanja, a kroz povijest su i same marketinške kampanje brzo niknule i svakodnevno se sve više razvijaju i pomiču svoje granice, uvijek je zanimljivo vidjeti i istražiti kako su se poneki brendovi snalazili u svojim marketinškim kampanjama i kakve su sve ideje proveli u djelo.

Proučavajući razne zanimljive kampanje, brendove, kompanije i asocijacije, primijetila sam da neki to jednostavno bolje rade od drugih. I kada to kažem, između ostaloga, mislim na National Basketball Association, poznatiji kao NBA, koji je itekako poznat kao dobar marketinški, ali i PR primjer uz mnoštvo kampanja, reklama i suradnji.

One Game, One Love

Iako je NBA, kao što sam rekla, poznat po odličnim i nezaboravnim reklamama i suradnjama sa mnogim, ne samo sportskim brendovima, meni je jedna posebno zapela za oko. Naime, 2013. godine, NBA je izbacio svoju prvu marketinšku,odnosno PR kampanju koja je targetirala isključivo međunarodne navijače pod nazivom “One Game, One Love”. Cilj kampanje bio je usredotočiti se na nedvojbenu sposobnost košarke da se u svakom trenutku poveže sa navijačima diljem svijeta, te kroz kampanju koja je trajala tijekom cijele sezone prenositi zajedničku ljubav prema igri u različitim kulturama. Kampanja je sadržala seriju od 6 televizijskih reklama, tiskane i online oglase te integraciju u NBA međunarodne događaje pod nazivom NBA Global Games.

Izvor: Pexels

Kampanja je započela tako što su televizijske reklame “One Game, One Love” debitirale u svakom od 8 gradova na pet kontinenata gdje su se održavale utakmice NBA Global Games, započevši u Istanbulu. Nakon debija, reklame su se počele emitirati u 43 zemlje i na 10 jezika. Uz to, na svih osam međunarodnih utakmica igrači su nosili “One Game, One Love” posebne majice. NBA je kroz sezonu 2013/2014. ugostio više od 125 događaja u 67 gradova i 27 zemalja.

Iako ova kampanja možda nije najpoznatija kampanja NBA-a, zanimljiva je zbog uključenosti ostatka svijeta u ono što je “američko”. Nakon mnogo godina, utakmica, reklama i projekata, međunarodni navijači su te godine napokon bili i službeno pozvani da slave ligu i sport koji toliko vole.

U nastavku pogledajte i tip-off video najave za kampanju.

Ira Kovačević

Similar Posts

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)