5 savjeta kako postati viralan

U današnje vrijeme društvenih mreža svatko tko se koristi njima zna za pojam „viralno“ i što to znači. Većina nas zna za taj pojam, ali malo korisnika zna kako postići tu „viralnost“. Da bi nešto proglasili viralnim, taj sadržaj mora biti pregledan i dijeljen puno puta u kratkom vremenu. Neki su ljudi sasvim slučajno i ne nadajući se postali viralni, dok su se neki trude da baš njihov sadržaj bude te sreće i postigne veliki broj pregleda i dijeljenja.

Povijest viralnosti

Za primjer možemo uzeti platformu YouTube i prisjetiti se nekoliko videozapisa koji su među prvima bili viralni:

  1. Evolution of dance, Judson Liapply iz 2003. godine
  2. Numa Numa, Gary Brolsma iz 2004. godine
  3. Charlie bit my finger, Harry Davies-Carr i Charlie Davies-Carr iz 2007. godine
  4. Chocolate rain, Tay Zonday iz 2007. godine.

Svi navedeni videozapisi su kreirani i postavljeni od strane korisnika YouTube-a i humorističnog su sadržaja. Nakon njih, uslijedili su nam viralni spotovi iz muzičke industrije. Pa su tako Lady Gaga sa pjesmom „Bad romance“, PSY sa svojim hitom „Gangnam style“ i Luis Fonsi sa pjesmom „Despacito“ jedni od izvođača koji su harali ljestvicama hitova sa najviše pregleda na internetu.

Lady Gaga, Bad romance
Izvor: VICE

                       

Kako postati viralan?

U nastavku slijedi 5 savjeta za to kako postati viralan:

  1. Budite originalni!

Sadržaj lako postaje dosadan i vrlo brzo stari, tj. na internetu se uvijek pojavljuje nešto novo što će se ljudima svidjeti i što će korisnici interneta dijeliti. Upravo je zato važno biti originalan i smisliti sadržaj koji do sada nije viđen.

2. Stvarajte relatable sadržaj

Kod stvaranja sadržaja i postizanja publike, bitno je povezati se sa tom istom publikom, zato probajte biti relatable. Podijelite svoje svakodnevne probleme ili nedoumice na šaljiv način koji će „kupiti“ pažnju publike i takav će sadržaj publika dijeliti dalje.

3. Emocije su ključ!

Naravno, uvijek ciljamo na emocije. Većina viralnog sadržaja je humoristična, osim toga možete ciljati na sadržaj koji će izazvati divljenje, ponos ili čak ljutnju. Sadržaj koji izazove takve emocije kod ljudi ima najveći potencijal da bude podijeljen dalje.

4. Izaberite pravu društvenu mrežu

Svi sadržaji ne odgovaraju svim mrežama tako jedan humorističan video neće proći isto na TikTok-u, X-u, Facebook-u ili Instagramu. Moraš znati koja je tvoja ciljana publika koju želiš osvojiti sadržajem i tako odrediti na koju mrežu objavljuješ određeni sadržaj.

5. Pratite trendove!

Držite se onoga što je trenutno u trendu i prati kako se trendovi mijenjaju i po tome probajte kreirati vlastiti sadržaj.

Autorica: Matea Grgić

👇🏻Za više zanimljivih sadržaja zaprati nas i na našim društvenim mrežama!👇🏻

Similar Posts

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)