Analiza PR Strategije Kardashian-Jenner Klan: Kako održavaju globalni imidž
Kardashian-Jenner klan, predvođen Kris Jenner, postao je sinonim za modernu pop kulturu i reality televiziju. Klan, koji uključuje Kim, Khloé, Kourtney, Kendall i Kylie, uspio je stvoriti i održati globalni imidž kroz pažljivo osmišljene PR strategije. Kako Kardashian-Jenner obitelj koristi PR tehnike za kreiranje i održavanje svoje javne slike, rješavanje kriza i ostajanje u centru pažnje?
izvor: brit.co
Kreiranje prepoznatljivog brenda
Svaki član Kardashian-Jenner obitelji ima jedinstven identitet, ali svi zajedno funkcioniraju kao jedan brend. Kroz osobne priče u reality show-u koji nam je pružio uvid u njihove živote, omogućio nam je da se povežemo s njima na osobnom nivou. Svaki član ima svoje poslovne poduhvate, od modnih linija do kozmetičkih proizvoda što povećava njihovu vidljivost. Među prvima su prepoznale moć društvenih mreža. Direktno komuniciraju sa milijunima obožavatelja promovirajući svoje proizvode i dijeleći aspekte svog privatnog života.
Upravljanje medijima i kontrola narativa
Kontrola narativa je ključna komponenta njihove PR strategije. Pažljivo upravljaju svojim medijskim prisustvom i koristi različite platforme kako bi oblikovali javnu percepciju. Ekskluzivni intervjui koriste se kako bi dijelili važne vijesti ili odgovarali na kontroverze. Takvi su intervjui pažljivo planirani kako bi se osiguralo da poruka bude prenjeta onako kako oni žele. Strategija teasera i ekskluziviteta je ona koja se koristi kada klan ima nove projekte ili proizvode, na taj način stvaraju iščekivanje i angažman među obožavateljima.
Angažiranje fanova
Izvor: žene.ba
Kardashian-Jenner obitelj često angažira fanove i stvaraju lojalnu bazu obožavatelja. Koristeći društvene mreže, često postavljaju interaktivne sadržaje kao što su anketeili Q&A sesije. Također, svaka promotivna kampanja bilo da je riječ o lansiranju proizvoda ili najavi događaja, osmišljena je tako da je personalizirana za fanove. Kardashianke stalno istražuju nove projekte i ideje kako bi zadržale interes javnosti. Trude se da budu korak ispred trenova odnosno one su ” trend setters“.
Izvor: scmp.com
Kardashian-Jenner klan primjer je izuzetno uspješne i sofisticirane pr strategije. Njihova sposobnost da kreiraju prpoznatljiv brend klučna je za njihov dugotrajni uspjeh. Uspjele su ostati relevantne i utjecajne u svijetu koji se brzo mijenja.
Autorica: Gjozefina Noshi
Za više sadržaja zaprati nas na društvenim mrežama!