5 knjiga pomoću kojih ćeš bolje razumjeti PR
Iako znamo da je ponekad najlakše pročitati neki kratak tekst ili članak, ono najbolje što možemo izvući zapravo se nalazi u samim knjigama. Čitanje potiče kreativnost, da razmišljamo izvan okvira te da na tuđim primjerima gradimo naše nove ideje.
Ukoliko voliš čitati i želiš saznati nešto više o PR struci u nastavku donosimo ti 5 knjiga pomoću kojih ćeš bolje razumjeti PR.
- “Kreativnost u odnosima s javnošću” – Andy Green
Kao što i sam naslov kaže, glavna tema ove knjige je kreativnost i na koji način se ona može iskoristiti. Green u knjizi ističe kako razumjeti kreativan proces, na koji način organizacije mogu poboljšati svoju kreativnost i stvoriti kulturu kreativnosti. Ova knjiga korisna je svakom stručnjaku za PR jer je kreativnost svugdje prisutna, kako u kampanjama tako i u drugim aspektima ove struke.
- “Trust me, I’m lying: Confessions of a Media Manipluator” – Ryan Holiday
Ryan Holiday izdao je ovu knjigu u vremenu kada je radio kao medijski strateg za Maxa Tuckera, Roberta Greenea i Dova Charneya. U knjizi piše o ispovijesti medijskog manipulatora, otkriva unutarnje funkcioniranje modernih medija te ističe opasnost dezinformacija. Ukoliko voliš čitati o tuđim iskustvima, ovu knjigu ti svakako preporučujemo.
- “Odnosi s javnošću za organizacije civilnoga društva” – grupa hrvatskih autora članova HUOJ-a
Ova knjiga napisana je od strane više stručnjaka iz različitih sektora te daje uvid u praksu i alate odnosa s javnošću za djelatnike, volontere i članove organizacija. P.S. dostupna je u knjižari HUOJ-a.
- “The Perennial Seller” – Ryan Holiday
Ova knjiga, kako su mnogi kritičari izjavili, jedna je od najboljih djela Ryana Holidayja. U knjizi ističe se kako plasirati djelo na tržište a da ono traje “vječno”. “The Perennial Seller” uključuje i intervjue s nekim od najvećih svjetskih kreativaca koji upoznaju čitatelje s novim inovativnim načelima.
- “Korporativni razgovori: vodič za provedbu učinkovite i prikladne interne komunikacije” – Shel Holtz
Ova knjiga fokusira se na internu komunikaciju koja je važna za prenošenje ključnih poruka. Osim interne komunikacije, knjige pokriva i teme poput poslovnog komuniciranja, ljudskih resursa i neformalne komunikacije.
Nadam se da smo ti uspjeli približiti struku PR-a te da smo te uvjerili da knjige mogu biti zabavne i korisne u isto vrijeme!
Autorica – Lucia Deak
Ukoliko želiš saznati još zanimljivih činjenica o PR-u zaprati nas i na našim društvenim mrežama.