Avengers, assemble!: Top 3 suradnje s brendovima omiljenih nam Avengersa
Postoji li netko tko nije barem čuo za Marvel Cinematic Universe i The Avengerse? Ukoliko ipak niste, MCU je američka medijska franšiza i fiktivni zajednički svemir fokusiran na niz filmova o superjunacima koje je producirao Marvel Studios. Filmovi se temelje na likovima iz stripova koje je izdao Marvel Comics, a franšiza također uključuje i televizijske i digitalne serije, kratke filmove i knjige. Priča o tome kako je Marvel Studios zapravo pokrenuo cijeli zasebni svemir izdana je i kao knjiga, a kompleksna razrada likova kao zasebnih superjunaka koji se spajaju u borbi protiv zla zaslužna je za veliki uspjeh ove poznate franšize.
Marvelov svemir sadrži četiri već završene faze, dok je peta u tijeku, a šesta se planira snimati od 2025. do 2027. godine, te se temelji prvenstveno na četiri glavna superjunaka: Iron Manu, Kapetanu Amerika, Thoru i The Hulku. Priča svakog od tih junaka ispričana je kroz nastavke zasebnih filmova. No, uz ostale Marvelove heroje oni se spajaju u supergrupu nazvanu The Avengers. O toj su supergrupi snimljena četiri filma, a kroz veliku popularnost koju su stekli, oni su, baš kao i Marvel, postali brend poznat cijelom svijetu. Iz ovih filmova i promocije istih može se izvući mnogo marketinških lekcija, a ja vam donosim 3 najbolje reklamne suradnje Marvela sa drugim brendovima koje su dio reklamne promocije filma Avengers: Endgame iz 2019. godine.
Avengers ft. Coca Cola
Možemo li se složiti da se veličina sportskog ili filmskog brenda može mjeriti po tome imaju li suradnju sa Coca Colom? Pred izlazak dugo isčekivanog Endgame-a Marvel je u suradnji sa Coca Colom udružio snage i izbacio promotivne limenke ograničene serije sa likovima iz filma. Limenke su krasile boje poput crvene, crne i bijele koje su, osim što su poznate kao Coca Coline boje, također poznate i kao Marvelove boje. Limenke su bile dostupne u SAD-u, Japanu i Thailandu, no za obožavatelje iz drugih dijelova svijeta bile su dostupne na eBayu.
Avengers ft. MasterCard
Tijekom promocije filma, Marvel je sklopio partnerstvo sa MasterCardom te odlučio nagraditi obožavatelje. Sve što je bilo potrebno napraviti je prijaviti se na link i koristiti MasterCard karticu, a uz slogan “Unlock Your Super Powers” poticalo se sudionike da dobiju 3% povrata novca kupujući na Marvel.com stranici. Pobjednik nagradne igre dobio je trodnevno putovanje u Los Angeles na premijeru Avenegers: Endgame filma sa pokrivenim putnim i smještajnim troškovima. Ukoliko takva nagrada nije bila dovoljna motivacija, dodatan poticaj bile su ograničene Marvel MasterCard kartice sa likom po izboru koje su dobivali sudionici.
Avengers ft. Hertz
Poruka ove suradnje zasigurno može ući pod primjer dobrog marketinga koji koristi svim uključenim stranama. U ovom partnerstvu cilj je bio prikazati kako korištenje Hertz rent-a-cara, poznatog po sloganu “We are here to get you there.”, smanjuje stres iznajmljivanja automobila i traženja transporta. Ukoliko ste zapeli u međugalaktičkoj borbi i želite pronaći izlaz, Hertz will get you there. U nastavku teksta pogledajte reklamu.
Bez obzira na popularnost brenda, filma ili medijske kuće, promocija ovakvog tipa vrijedna je ulaganja. Na ovaj način brendovi se povezuju za svojim korisnicima i kada istaknu ono što milijuni ljudi obožavaju, sami sebi povećavaju šanse za još veći uspjeh. Dobro odrađena marketinška kampanja zlata vrijedi, a sudeći po svim Marvelovim suradnjama i uspjesima istih, rekla bih da je to dokazana teorija.
Ira Kovačević
Za više zanimljivih sadržaja zaprati nas i na našim društvenim mrežama!