Zašto svaki publicitet nije dobar PR?
Često polazimo onom “publicitet je publicitet” smatrajući kako je važno ostvariti vidljivost,
a manje važno je li ta vidljivost dobra ili loša. Naime, u PR-u vrijedi uzrečica
„Dobar glas daleko se čuje, a loš još dalje“.
Tvrtka, osoba ili brend može godinama graditi svoj imidž u javnosti i održavati dobru reputaciju, a samo jedna loša odluka može srušiti godine i godine rada. Ukoliko se ne reagira na vrijeme ili nedovoljno dobro, prvobitna reputacija može biti nepovratna.
Važnosti dobrog PR-a
Dobar PR potreban je ne samo zbog stvaranja vidljivosti i reputacije, već i zbog održavanja istih te djelovanja u kriznim situacijama.
Kada se organizacija ili pojedinac nađu u krizi, ona postaje velika prijetnja dosadašnjem imidžu i potrebno je djelovati u što kraćem roku kako bi se kriza suzbila, a u tome veliku ulogu ima iskusan PR-ovac koji može osmisliti strategiju komunikacije i upravljati medijima kako bi se minimizirao negativan utjecaj na vašu reputaciju.
Izvor: Freepik
Što je to “loš PR“?
Svaki negativan utjecaj na reputaciju i imidž organizacije ili osobe smatra se lošim PR-om. To uključuje primjerice neiskrenost i neetičnost u komunikaciji ili djelovanju. S obzirom na to da se nalazimo u digitalnom svijetu, po tvrtku ili osobu je najgori PR – negativna medijska pokrivenost. Kad tvrtka ili osoba postane predmet negativnih vijesti u medijima, to može ozbiljno naštetiti njezinoj reputaciji.
Loš PR može ugroziti reputaciju koja se gradila godinama, a tada ju je teško ili nemoguće povratiti. Stoga je važno da svaka organizacija posjeduje krizni plan i bude pripremljena na moguću krizu kako bi se ona, ako do nje dođe, što prije obustavila.
Autorica: Monika Mladen
Za više zanimljivih sadržaja zaprati nas i na našim društvenim mrežama!