Slavljenje originalnosti

Adidasova kampanja: “We gave the world an original. You gave us a thousand back” 

U svijetu punom brendova koji se bore za pozornost, Adidas se ističe kao pravi original. Bogatom poviješću koja se proteže desetljećima, Adidas nastavlja pomicati granice sportske odjeće i mode, ostavljajući neizbrisiv trag u kulturi diljem svijeta. Kampanja “We gave the world an original. You gave us a thousand back.” predstavlja bit Adidasovog naslijeđa i njihove stalne predanosti inovacijama i originalnosti.

U suradnji s poznatim režiserom Daniel Wolfeom, Adidas je kreirao nekoliko kratkih filmova koji se osvrću na prošlost ali uključuju i sadašnjost. Filmovi se sastoje od kadrova snimanih desetljećima i uglavnom snimanih od strane običnih ljudi kako rade stvari koje vole. Sport, glazba, društvo, moda i svi ostali segmenti ljudskog života uključeni su u ove filmove.

Adidas kreira proizvode koji ne samo da daju dobre rezultate na terenu, već također odjekuju kod ljudi izvan terena. No, ova kampanja je puno više od izloga Adidasovih inovacija. Zahvaljujući suradnji s umjetnicima, glazbenicima i dizajnerima, Adidas je postao više od sporta. On je kultura, Od hit singla Run DMC-a “My Adidas” do suradnje s YEom i Pharrellom Williamsom, Adidas je na čelu premošćivanja jaza između sporta i kulture.

Ova kampanja je dokaz Adidasovog trajnog naslijeđa i važnosti u svijetu koji se stalno mijenja. Ostajući vjeran svojim korijenima i prihvaćajući inovacije i suradnju. Adidas je kreirao ovu kampanju u znak zahvalnosti svima nama koji stvaramo u njihovoj obući.

Lovro Svirač

Similar Posts

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)