Vogue Adria konačno stigao na tržište
Modna biblija stigla u Hrvatsku i susjedstvo.
Vogue Adria lansirali su Condé Nast i Media 3.0 Publishing, čiji su suosnivači Sonja Kovač,Nenad Janjatović i Milan Đačić. Vogue Adria istovremeno predstavlja i tiskani i digitalni oblik.
Tiskani časopis izlazit će na hrvatskom i srpskom jeziku, a online izdanje dodatno će biti dostupno na slovenskom i engleskom jeziku. Izdanje će također pokriti neke od drugih zemalja bivše Jugoslavije, uključujući Bosnu i Hercegovinu i Crnu Goru.
Urednički tim Vogue Adrije smješten je u glavnim gradovima Hrvatske, Slovenije i Srbije i njih čine: Teodora Jeremić, kao direktorica publikacija, Nives Bokor, kao digitalna direktorica, Petar Trbović kao modni direktor, Filip Koludrović, kao kreativni direktor, Dragana Krtinić imenovana je art direktoricom, Kristina Mikulić urednicom ljepote, Tina Kovačiček urednicom lifestylea, Tina Lončar modnom urednicom, Tena Razumović Žmara urednicom kulture, kao i Selena Ljubičanović i Jelena Madirazza kao dio marketinškog tima.
Naslovnica Vogue Adria
Na prvoj naslovnici Vogue Adria je srpska manekenka Nataša Vojnović, a nosi arhivski komad napravljen posebno za nju koji potpisuje Alber Elbaz. Fotografije potpisuje Filip Koludrović, koji je ujedno i kreativni direktor Vogue Adria izdanja. Prvi Vogue Adria popraćen je i rječju urednika Milana Đačića: “Vogue Adria daje prioritet predstavljanju lokalnih talenata, jačanju regionalne zajednice, međusobnom povezivanju, ali i predstavlja daleko široj zajednici sve one na koje smo ponosni” , stoji u njegovom pismu objavljenom na Vogue Adria portalu.
Granice kao tema prvog broja
Tema prvog broja su granice, između zemalja, između ljudi, one fizičke i one zamišljene: Granice mogu biti fizičke, mentalne, prostorne, ponekad su vrlo doslovne, ponekad nematerijalne i fluidne, postavljaju ih drugi i mjere koliko smo im se približili, postavljamo ih sami sebi, mitološke su, svjesne i nesvjesne, osobne i kolektivne, stvarne i prividne, a u ovom broju govorimo o svakoj od njih. O granicama koje nas spajaju i ljudima koji ih nadilaze, kaže Đačić.
https://vogueadria.com/hr/pismo-urednika/
Sadržaj Vogue Adria izdanja, prelazi granice Balkana, pa ćemo tako imati prilike čitati putopise sa svih strana svijeta. Jednako je i s modnim trendovima koji odavno ne poznaju granice, a sada ćete o njima, neovisno s koje strane svijeta dolazili, moći čitati među prvima jer kako i sam tim Voguea kaže: “Before it’s in fashion, it’s in Vogue.”
Vogue Adria definitivno ima potencijal postati jedan od najčitanijih časopisa na Balkanu. S obzirom na jak urednički tim, angažman u promicanju lokalnih talenata i globalnih trendova te kvalitetan sadržaj koji nudi, Vogue Adria može privući široku publiku i postati relevantan glas u modnom svijetu regije. Njegova sposobnost da prebrodi granice između kultura, jezika i moda čini Vogue Adriju privlačnim i relevantnim za širok spektar čitatelja na Balkanu. Osim toga, kombinacija tiskanog i digitalnog izdanja omogućuje mu da dopre do šire publike i prilagodi se modernim potrebama čitatelja. Sveukupno, uz pravilan marketing i podršku zajednice, Vogue Adria ima sve preduvjete da postane ključna figura u modnom svijetu Balkana.
Klara Detelić