Kategorije
PR svijet

Kako je Kauflandova donacija voća i povrća školama postala primjer uspješnog PR-a

U svijetu odnosa s javnošću (PR), autentičnost i društvena odgovornost postaju ključni elementi uspješnih kampanja. Jedan od takvih primjera u Hrvatskoj je Kauflandov projekt “Kaufland škola voća i povrća”, koji je postao sinonim za podršku zdravoj prehrani među najmlađima.

Detalji inicijative

Od 2017. godine, Kaufland Hrvatska provodi projekt “Kaufland škola voća i povrća”, kroz koji donira svježe voće i povrće osnovnim školama diljem zemlje. U školskoj godini 2024./2025., projekt obuhvaća gotovo 25.000 učenika iz 57 osnovnih škola, uključujući i ustanove za djecu s teškoćama u razvoju .

Izvor: https://www.bing.com/search?pglt=2083&q=vip+u+školi+kaufland&cvid=4b5375e4833948c089f15a3cafe2b09c&gs_lcrp=EgRlZGdlKgYIABBFGDkyBggAEEUYOdIBCDM5ODhqMGoxqAIAsAIA&FORM=ANNTA1&adppc=EdgeStart&PC=U531

Ove godine, proces prijave za škole pojednostavljen je, a konačan izbor škola temeljen je na online glasovanju građana, pri čemu je prikupljeno oko 80.000 glasova.

Zašto je kampanja uspjela?

  1. Društvena odgovornost: Projekt direktno utječe na zdravlje djece, promovirajući zdravu prehranu i osiguravajući im svježe voće i povrće tijekom cijele školske godine.
  2. Uključivanje zajednice: Građani su imali priliku sudjelovati u odabiru škola putem glasovanja, čime je stvorena snažna povezanost između brenda i zajednice.
  3. Transparentnost i kontinuitet: Kaufland redovito izvještava o rezultatima projekta, uključujući količine doniranog voća i povrća te broj obuhvaćenih škola, što gradi povjerenje i kredibilitet.
Izvor: https://www.bing.com/search?pglt=2083&q=vip+u+školi+kaufland&cvid=4b5375e4833948c089f15a3cafe2b09c&gs_lcrp=EgRlZGdlKgYIABBFGDkyBggAEEUYOdIBCDM5ODhqMGoxqAIAsAIA&FORM=ANNTA1&adppc=EdgeStart&PC=U531

Zaključak

Kauflandov projekt “Kaufland škola voća i povrća” primjer je kako društveno odgovorne inicijative mogu postati snažan alat u izgradnji pozitivnog imidža brenda. Kroz kontinuiranu podršku zdravoj prehrani djece i uključivanje zajednice, Kaufland je uspio stvoriti kampanju koja ne samo da promovira njihove vrijednosti, već i ostvaruje stvaran pozitivan utjecaj na društvo.

AUTOR: CHIARA BARBARA MRKIĆ

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)