Kategorije
PR svijet

Priče, ne priopćenja – Zašto je storytelling novi kralj PR-a

Ljudi ne pamte podatke. Pamte priče.

U eri kad nas svakodnevno pogodi oko 10.000 reklama, press objava i notifikacija, jedno je sigurno: publika više ne želi suhoparne informacije. Želi – emociju, iskrenost i dobru priču. Tu na scenu stupa storytelling, alat koji je oduvijek bio tu, ali je tek sad postao zvijezda PR-a.

Ne prodaješ proizvod, nego ideju

Primjer: Patagonia ne priča samo o jaknama. Priča o zaštiti prirode. Svaki njihov PR tekst, Instagram objava ili kampanja dio je iste priče – one o odgovornosti prema planetu. Rezultat? Ogromna baza lojalnih kupaca i globalni imidž brenda koji „živi ono što govori“.

To znači da objava za medije ne mora počinjati s “U sklopu nove strategije…”, nego s:
“Prije tri godine, naš tim se zatekao u snježnoj oluji na 2.000 metara nadmorske visine…”
Već imaš pažnju, zar ne?

Muzej prekinutih veza

https://www.google.com/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Fwww.viator.com%2FZagreb-attractions%2FMuseum-of-Broken-Relationships%2Fd5391-a22883&psig=AOvVaw2kX5HgvXW78TAfVQSmijV8&ust=1747423656354000&source=images&cd=vfe&opi=89978449&ved=0CBQQjRxqFwoTCOje28eapo0DFQAAAAAdAAAAABAE

Zagreb je svjetski poznat po Muzeju prekinutih veza. Zašto? Jer svaki eksponat tamo ima – priču. Nema bolje PR taktike od emocije. Mediji diljem svijeta pišu o njima jer to nije samo muzej – to je zbirka osobnih narativa koji povezuju ljude. PR koji se sam piše.

Kako koristiti storytelling u PR-u?

Identificiraj stvarne ljude iza brenda – pokaži zaposlenike, kupce, heroje iz sjene.

Usudi se biti ranjiv – publika voli autentičnost, ne savršenost.

Gradi kontinuitet – priče nisu kampanje od tjedan dana, one se pričaju mjesecima i godinama.

Pričaj kao čovjek, ne kao PR robot. Dobar storytelling u PR-u ne znači glumiti bajku. Znači izvući ono istinsko i ljudsko iz svega što komuniciraš – i servirati to kao doživljaj, a ne poruku. Jer ljudi ne dijele tablice i metrike. Dijele priče. Dijele ono što ih dotakne.

Izvor: https://www.google.com/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Fcuttingedgepr.com%2Farticles%2Fstorytelling-enhances-your-business-communication%2F&psig=AOvVaw1HZ7Q9CYXmH5rVLP0-e1xg&ust=1747423604170000&source=images&cd=vfe&opi=89978449&ved=0CBQQjRxqFwoTCICv5qyapo0DFQAAAAAdAAAAABAE

AUTOR: HELENA MUSTAPIĆ

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)