Kategorije
Uncategorized

Stranger Things – kako je Netflix stvorio više od serije

Početak fenomena

Kada je Netflix 2016. godine lansirao “Stranger Things”, nitko nije mogao predvidjeti koliki će kulturni fenomen serija postati. No, iza uspjeha nije stajala samo izvrsna glumačka postava i napeta radnja – PR strategija bila je ključna.

IZVOR: https://www.srednja.hr/svastara/recenzija-stranger-things-binge-gledanje-dolazi-obzir/

Svijet izvan ekrana

Netflix je od početka shvatio da “Stranger Things” nije samo serija, već prilika za stvaranje cijelog svijeta s kojim se publika može poistovjetiti. Kroz pametne suradnje s brendovima poput Coca-Cole (koja je za potrebe serije vratila “New Coke” iz 80-ih), nostalgične kampanje na društvenim mrežama i interaktivne događaje poput “Stranger Things Experience”, priča se proširila daleko izvan samog gledanja.

Video 1: https://youtu.be/nH8nVl9ocps
AUTOR: CHIARA BARBARA MRKIĆ

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)