
(preuzeto s jutarnji.hr)
Kad se Vojko V naljuti, internet sluša
Poznati reper i regionalna hip hop ikona, Vojko V, pokrenuo je mini digitalni potres na Instagramu i sve zbog kompjutera. U prosincu 2023. kupio je novi PC u poznatoj trgovini računalnom opremom Links, a već početkom 2025. krenuli su problemi. Računalo se gasilo, smrzavalo i generalno odbijalo suradnju. U veljači je poslan na popravak pod garancijom, ali trajalo je točno dva mjeseca da mu se uređaj vrati. I što se dogodilo? Samo pet dana nakon povratka opet isti problemi. Vojko više nije imao živaca, pa je otvorio Instagram Story i poručio: “Ne kupujte ništa u Linksu”, označivši firmu direktno.
Pet minuta do reakcije
U roku od tri sata, stvari su se promijenile brže nego što si stigao skuhati kavu. Reper objavljuje novi story: “Javili su se pet minuta nakon Storyja, zamijenili su mi komp za novi. Links VELIKI LEGENDE I ASEVI.” Iz frustracije u zahvalnost i to instantno. Ova promjena raspoloženja nije samo zabavila pratitelje, već i pokazala koliko brzo jedan viralni post može natjerati brand da reagira. Links je ovom gestom pokazao refleks, fleksibilnost i zdravu dozu PR-a na razini.
Snaga jedne objave
Ono što ovu situaciju čini zanimljivom nije samo brzina kojom se sve odvilo, nego i način na koji su obje strane komunicirale – otvoreno, direktno i bez filtera. Vojko nije ulazio u tehničke detalje, samo je iznio frustraciju. Links nije slao službena priopćenja ni demantije jednostavno su reagirali i riješili stvar. Upravo ta brzina reakcije i “ljudski pristup” u digitalnom prostoru danas znače puno.
Brendovi pod povećalom
Za firmu poput Linksa, koja ima 18 poslovnica diljem Hrvatske i bavi se prodajom računala, komponenti i potrošačke elektronike, ovakva situacija mogla je biti PR katastrofa. Umjesto toga, pretvorila se u viralni win. Jasno je da danas svaki kupac ima glas pogotovo kad je taj kupac netko s desecima tisuća pratitelja. #VojkoV #DigitalniPR #LinksReakcija