Danas svi brendovi žele „viralne” kampanje i sanjaju o savršenom TikTok momentu. U tom svijetu društvenih mreža i influencera, često zaboravimo koliko moćan može biti dobar, stari gerilski PR – onaj koji nasmije, iznenadi i natjera da razmislimo. Upravo to je napravio Diesel, brend koji zna da moć leži u drugačijem pristupu.

IZVOR: PINTEREST
„Deisel” – dućan s greškom, ali kampanja bez ijedne
Godine 2018., Diesel je u središtu New Yorka otvorio pop-up dućan s „fejk” nazivom – „Deisel”. Dućan je izgledao kao obična, jeftina kopija originala. Sve je bilo namjerno „krivo” – logo, ambalaža, znakovi. No, ono što ljudi nisu znali je da su proizvodi unutra bili 100% originalni Diesel komadi, ali s pogrešno napisanim brendom.
Zašto su to napravili?
Kako bi ismijali svijet u kojem su „fejk” influenceri, lažni pratitelji i plitki hype postali normalna pojava. Kampanja “Go with the flaw” (idi s greškom) slavila je nesavršenost i pozivala ljude da ne slijede savršeno ispolirane standarde društva.

IZVOR: PINTEREST
Rezultat? Viralnost na steroidima
Ljudi su se utrkivali da kupe „lažni” Diesel jer su vjerovali da je riječ o povoljnoj kopiji. Influenceri su se hvalili “retro” otkrićem, misleći da su pronašli skriveni modni dragulj. Kad je Diesel otkrio što se zapravo dogodilo, internet je eksplodirao.
Kampanja je ušla u top PR primjere godine. Brend je dobio ogroman globalni buzz, a sve bez plaćanja tipičnih milijunskih influencer budžeta.
Što možemo naučiti iz ovoga?
Dobar PR ne mora uvijek biti velik, ozbiljan i skup. Ponekad je najbolji potez – pametna šala na vlastiti račun. Diesel je pokazao da je moguće stvoriti snažnu emocionalnu vezu s publikom kroz autentičnost, humor i kreativni rizik. U vremenu kad je sve ispeglano i filtrirano, upravo te nesavršenosti ostaju najviše zapamćene.