Kad ulica postane modna pista
U svijetu gdje je pažnja najvrjednija valuta, brendovi moraju biti kreativni kako bi se istaknuli. Gerilski marketing – nekonvencionalna, često iznenađujuća forma promocije – savršen je alat za modne kuće koje žele izazvati oduševljenje, zaintrigirati prolaznike i postati viralne na društvenim mrežama. U svijetu luksuzne mode, šok je pozitivan, a avantgardno je novi mainstream, a pravi marketinški eksperti to znaju ujediniti u savršenu promociju zvanu guerilla marketing.

IZVOR: Digital Firefly Marketing (interlink: https://digitalfireflymarketing.com/our-blog/what-guerilla-marketing/)
Moda na kotačima: Jacquemus mini torbice kao vozila
Francuski brend Jacquemus poznat je po estetski čistim kampanjama, ali i briljantnim marketinškim potezima. U srpnju 2022., brend je lansirao mini električna vozila u obliku svojih kultnih Le Chiquito torbica, koja su vozila pariškim ulicama. Ova neobična “vozila” nisu samo privukla poglede prolaznika, već su brzo postala viralna na TikToku i Instagramu, stvarajući ogroman organski doseg bez klasičnih reklama.

IZVOR: @jacquemus na TikTok-u
Tipfeler, fakeovi, ili brend aktivacija?
Tijekom New York Fashion Weeka 2018., Diesel je otvorio pop-up trgovinu pod imenom “Deisel” u četvrti poznatoj po prodaji lažnih brendova. Trgovina je nudila odjeću s namjerno pogrešno napisanim logotipom “Deisel”, dizajniranu od strane Dieselovog tima. Kupci su mislili da kupuju lažne proizvode, ali su zapravo dobivali autentične, limitirane komade. Ova kampanja, dio inicijative “Go With the Flaw”, izazvala je veliku pažnju i pokazala Dieselovu sposobnost samoironije i inovacije.

IZVOR: Vogue UK (interlink: https://www.vogue.co.uk/article/diesel-fake-store-new-york-february-2018)
Ulična moda – doslovno
Gerilski marketing funkcionira jer briše granicu između oglasa i svakodnevice. Kad torbica postane automobil ili kad se otvori lažna trgovina s pravim, limitiranim prouzvodima, ljudi ne mogu ostati ravnodušni. U modnoj industriji, gdje je dojam sve, ovakve kampanje ne samo da šire svijest o brendu, već i pričaju priču – onu koja se pamti.