Godine 2016., američki reper i modna ikona A$AP Rocky udružio je snage s brendom
GUESS kako bi lansirali kolekciju koja slavi estetiku 90-ih, ali s modernim zaokretom. Ova
suradnja nije samo oživjela duh prošlih vremena, već je i redefinirala način na koji moda i
glazba mogu zajedno ispričati priču. Kolekcija “GUESS Originals x A$AP Rocky”
obuhvaćala je odjeću za muškarce i žene, s naglaskom na traper u svim njegovim oblicima: od
skinny traperica i traper jakni do kombinezona. Poseban pečat kolekciji dao je redizajnirani
GUESS logotip, gdje su slova “S” zamijenjena znakovima dolara, stvarajući “GUE$$” –
simbol koji odražava Rockyjev utjecaj i estetiku.
Kampanja je snimljena u stilu Polaroid fotografija, evocirajući osjećaj nostalgije i
autentičnosti. Fotografije prikazuju Rockyja i njegove prijatelje, uključujući Chantel Jeffries i
Iana Connora, u opuštenom okruženju koje podsjeća na kino iz 90-ih. Ova kampanja nije
samo promovirala odjeću, već je i ispričala priču o prijateljstvu, mladosti i zajedničkom
stvaranju. A$AP Rocky je istaknuo kako je želio revitalizirati emocije koje je GUESS
izazivao u hip-hop zajednici tijekom 80-ih i 90-ih godina.
Izvor: https://wwd.com/fashion-news/fashion-scoops/gallery/aap-rocky-guess-collaborate-on-
second-collection-guess-club-10825089/

Zaključak
Njegova vizija bila je spojiti arhivske dizajne s novim bojama i uzorcima, stvarajući kolekciju
koja je osobna, ograničena i fokusirana. Kako je sam rekao: “Mislim da je ovo sjajno jer hip-
hop nije vidio ove kombinacije boja i uzoraka od ranih 90-ih.” Kolekcija je premijerno
predstavljena u trgovinama poput Opening Ceremony u Los Angelesu, RSVP Gallery u
Chicagu i Contraband u Tokiju, a široko lansiranje uslijedilo je 15. veljače 2016. u odabranim
GUESS trgovinama i online. Ova suradnja nije samo oživjela GUESS-ovu baštinu, već je i
pokazala kako glazba i moda mogu zajedno oblikovati kulturu i stil.
Autor: Chiara Barbara Mrkić