Kategorije
Uncategorized

Tihi PR, šapat koji se daleko čuje

Nije sve u buci

Kad netko spomene PR, prva asocijacija mnogima bude nešto tipa „press konferencije, objave za medije, puno fraza, puno buke“. Kao da sve mora biti ekstra glasno, blještavo, svuda po društvenim mrežama, u svim vijestima, s milijun hashtagova. A zapravo baš i ne mora biti tako.

Zapravo, sve češće se pokazuje da ono što najbolje prolazi  pogotovo danas kad smo svi zasićeni svime nije ono što viče, nego ono što zna kad i kako nešto reći. Tihi PR je ono kad ne moraš derati da bi te se čulo. Kad znaš da će ljudi slušat baš zato jer nisi napadan.

 Manje je više

U svijetu gdje svi žele pažnju i svi pokušavaju biti viralni, tko bi rekao da će onaj koji igra na tiho  zapravo pobijediti? No, to se stvarno događa. Tihi PR je ono kad komuniciraš iskreno, pametno, bez drame i clickbaitova.

To ne znači da šutiš i da te nema, nego da biraš gdje i kako se pojaviš. Da kad se oglasiš to ima težinu. Jer nisi “onaj koji stalno nešto postavlja”, nego netko tko stvarno ima nešto za reći.

PR bez presinga

Ono što meni osobno ima najviše smisla je ideja da PR ne mora biti nešto prenapuhano. Ne moraš forsirati savršen feed na Instagramu, objavljivati sve što ti padne na pamet ili glumiti stručnjaka za sve teme. Dovoljno je da znaš što zastupaš, da stojiš iza svojih riječi i da budeš dosljedan.

To ljudi osjete. Pogotovo danas kad se svi umaramo od fejkova i namještaljki. Autentičnost je nova valuta. I baš zato tihi PR funkcionira jer ne pokušava impresionirati, nego povezati.

 Snaga tišine

Znaš ono kad profesor šuti 10 sekundi prije nego što nešto kaže? I odjednom svi zašute jer znaju da sad ide nešto važno? E, to ti je to. Isto vrijedi i za brendove, freelancere, influencere itd. Ako stalno nešto objavljuješ, ljudi prestanu slušati. Ali ako biraš kada i kako progovoriti  tvoj glas se pamti.

Naravno, ovaj tihi pristup zahtijeva malo više promišljanja i samopouzdanja. Lakše je nabaciti 10 storyja i 5 objava nego stvarno izgraditi povjerenje. Ali kad ti uspije, publika to prepozna. I zadržiš ih ne samo jer si zanimljiv, nego jer djeluješ stvarno. A to je danas rijetkost.

 Zaključak

Na kraju dana, PR nije samo marketing. To je način na koji gradiš odnos s ljudima – i javnošću, i kolegama, i klijentima. A kao i u svakom odnosu, ne trebaš stalno pričati da bi te se doživjelo. Nekad je sasvim dovoljno znati šutjeti u pravo vrijeme  i pustiti da tvoji postupci govore za tebe.

AUTOR: NICOLE EREIZ

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)