Kategorije
Društvene mreže Gastronomija PR svijet

Prvi april kao brending alat

Kako su brendovi za aprilili internet zapalili

Prvi april je iza ugla, što je za PR-ovce savršen dan za dobar storytelling u obliku vica ili anegdote.

Naravno, postoji puno loših primjera koji su umjesto dobre fore bacili tim interne komunikacije u provedbu plana krizne komunikacije, a neki su čak i upregnuli odvjetničke timove kao posljedicu. Međutim, umjesto da se stavlja svjetlo na takve primjere, donosimo vam neke od najboljih PR kampanja u sklopu prvog aprila.

Hondina kampanja “Ultra Quiet Sonic Hub” (HUSH)

Prije dvije godine, Honda je osmislila novi dodatak svojim automobilima koji bi, vjerujemo, uistinu poslužio mnogima. Riječ je o “HUSH” sistemu koji je dizajniran tako da neprekidno pušta frekvencije i glazbu koja uspješno utišava pozadinske i ometajuće zvukove, osobito poput dječjeg plača.

Izvor: Honda

Duolingo kampanja “Duolingo on Ice”

Prošle je godine Duolingo, popularna aplikacija za učenje jezika, zapalila Internet predstavivši u potpunosti produciran i režiran spektakl na ledu pod imenom “Duolingo on Ice”. Fanovi viralne aplikacije bili su oduševljeni nakon objavljenog teasera koji je najavio hitove poput “Spanish or Vanish” i “Le Duo et La Dua”. U produkciji su bili angažirani profesionalci u klizanju, a potpuna predanost šali bila je postignuta kreiranjem i web stranice putem koje su bile navedene recenzije i nadolazeći datumi nastupa.

Pogledajte video ispod:

Izvor: Duolingo YouTube kanal

Domino’s UK: Just Crusts

Još jedan fenomenalan primjer iz 2023. Čuveni lanac pizza restorana, Domino’s, na svojim društvenim mrežama “lansirao” je novi proizvod: ogoljelu koru od pizze. Zanimljiv i upadljiv dizajn proizvoda, koji vizualno podsjeća na krumpiriće, neke je kupce oduševio, a neke ipak zgrozio.

Izvor: Domino’s Twitter

Ovo su samo neke od zanimljivih i duhovitih kampanja koje su se širile internetom i nakon prvog aprila te približile brendove publici, kao i povećale angažman korisnika, doseg brendova i u konačnici, i prodaju. A vi, kako ćete vi sudjelovati u prvom aprilu?

Autor: Lana Kostelac

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)